Σελίδες

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Η θεραπευτική δύναμη του Θεού.

  Από Αργύρης Σιμώνης

Ο Κύριος κατά χάρη μας έχει προσφέρει πολλές ευεγερσίες. Μία από αυτές είναι και η θεραπεία μας. Πώς λαμβάνουμε αυτές τις ευεγερσίες και πώς μπορούμε να βαδίσουμε στην θεραπεία που ο  Θεός μας προσφέρει;

Δείτε τι γράφει ο Δαυίδ στον ψαλμό του:

"ΕΥΛΟΓΕΙ, ω ψυχή μου, τον Κύριο· και κάθε τι που είναι μέσα μου, το όνομά Του το άγιο." (Ψαλ. 103:1)
"Ευλόγει, ω ψυχή μου, τον Κύριο, και μη ξεχνάς ΟΛΕΣ τις ευεργεσίες Του·" (Ψαλ. 103:2)
"Αυτόν που συγχωρεί ΟΛΕΣ τις ανομίες σου· Αυτόν που γιατρεύει ΟΛΕΣ τις αρρώστιες σου·" (Ψαλ. 103:3)

Εδώ υπάρχει μια μεγάλη αποκάλυψη: 
"Αυτόν που συγχωρεί ΟΛΕΣ τις ανομίες σου· Αυτόν που γιατρεύει ΟΛΕΣ τις αρρώστιες σου·" 

Είναι ευκολότερο να πιστέψει κάποιος το πρώτο κομμάτι του εδαφίου, ότι δηλαδή ο Θεός συγχωρεί όλες τις αμαρτίες μας, αλλά πολλοί δυσκολεύονται να πιστέψουν το δεύτερο μέρος που λέει ότι ο Θεός γιατρεύει όλες τις αρρώστιες μας. 
Κι αυτό συμβαίνει επειδή όλοι μας αντιμετωπίζουμε προβλήματα υγείας, έχουμε φίλους ή συγγενείς με προβλήματα υγείας, αλλά γνωρίζουμε ότι κατά χάρη ο Κύριος μας έχει συγχωρήσει όλες μας τις αμαρτίες. 

Αυτό σίγουρα δημιουργεί ερωτηματικά. Ας το εξετάσουμε λίγο αυτό. Είναι αλήθεια ότι ο Θεός εξακολουθεί να συγχωρεί και να θεραπεύει ΚΑΙ σήμερα; Υπήρχε κάποια περίοδος όπου ο Θεός θεράπευε όλες τις ασθένειες αλλά δεν το κάνει πλέον; Υπάρχει κάποιος περιορισμός που δείχνει ότι ο Θεός συνεχίζει μεν να συγχωρεί σήμερα, αλλά έχει πάψει να θεραπεύει όπως θεράπευε και τότε; 

Κι όμως, η συγχώρεση των αμαρτιών μας και η θεραπεία βρίσκονται μαζί στο ίδιο εδάφιο! Με ποια λογική λοιπόν να απομονώσουμε το ένα από το άλλο; Και οι δύο δηλώσεις είναι αληθείς. Ο Κύριος ΚΑΙ συγχωρεί ΚΑΙ θεραπεύει. 
Ο λόγος που υπάρχει αυτή η απορία είναι επειδή λίγο πολύ όλοι μας έχουμε στο μυαλό μας κάποιον που ενώ έχει έρθει στον Χριστό συνεχίζει να ασθενεί. 

Με αυτό το ερώτημα θα ασχοληθώ σήμερα. Θα σας εξηγήσω γιατί είναι αλήθεια αυτό που μας γράφει ο Δαυίδ στον ψαλμό που διαβάσαμε και θα δούμε γιατί σαν κι εμείς σα πιστοί κάποιες φορές αρρωσταίνουμε. 

-----------------------------------

Θα απαντήσω σε τρία δύσκολα ερωτήματα:

ΕΡΩΤΗΣΗ 1. - ΓΙΑΤΙ;

Παράδειγμα:

- "Γιατί δεν έχω θεραπευτεί;". Αν ο Θεός θεραπεύει όλες τις ασθένειες, γιατί δεν έχω θεραπευτεί;

- "Γιατί ο φίλος μου δεν θεραπεύτηκε;"

- Γιατί ο συγγενής μου δεν θεραπεύτηκε;"

Και μια ακόμα πιο δύσκολη ερώτηση:

- "Γιατί ο φίλος μου πέθανε;"
- "Γιατί ο πατέρας μου, η μητέρα μου, ο αδερφός μου πέθανε;"

Αυτές είναι πολύ δύσκολες ερωτήσεις, και όσοι έχουν βιώσει τον χαμό ενός αγαπημένου τους προσώπου, ο πόνος είναι μεγάλος. 

Πάμε ξανά πίσω στον ψαλμό. Το γεγονός ότι ο Κύριος συγχωρεί και θεραπεύει μην ξεχνάτε ότι βρίσκονται στο ίδιο εδάφιο: 

"Αυτόν που συγχωρεί ΟΛΕΣ τις ανομίες σου· Αυτόν που γιατρεύει ΟΛΕΣ τις αρρώστιες σου·" (Ψαλ. 103:3)

Θα σας δείξω ότι αυτό είναι ένα μοντέλο που επαναλαμβάνεται στις Γραφές, το ότι δηλαδή ο Κύριος βάζει την συγχώρεση των αμαρτιών μας και την θεραπεία στην ίδια πρόταση. Είναι φοβερό!

"και ο κάτοικος δεν θα λέει: Ασθένησα· ο λαός, που κατοικεί σ' αυτή, θα λάβει άφεση ανομίας." (Ησ. 33:24)

Ο Ησαΐας εδώ αναφέρεται προφητικά στην Εκκλησία του Χριστού.  Ο λαός δεν θα λέει ασθένησα, επειδή έλαβε άφεση και θεραπεία. Το βλέπετε; Η άφεση των αμαρτιών και η θεραπεία στην ίδια πρόταση. 

"Αυτός, όμως, τραυματίστηκε για τις παραβάσεις μας· ταλαιπωρήθηκε για τις ανομίες μας· η τιμωρία, που έφερε τη δική μας ειρήνη, ήταν επάνω σ' αυτόν· και διαμέσου των πληγών Του γιατρευτήκαμε εμείς." (Ησ. 53:5)

Ξανά βλέπουμε την συγχώρεση των αμαρτιών και την θεραπεία στην ίδια πρόταση! Ο Χριστός πήρε επάνω Του την τιμωρία που προοριζόταν για εμάς, και διά των πληγών Του θεραπευτήκαμε. 

Αυτή η Μεσσιανική προφητεία που μόλις διαβάσαμε από τον Ησαΐα, επαληθεύεται και στην Καινή Διαθήκη:

"ο οποίος (Χριστός) τις αμαρτίες μας βάσταξε ο ίδιος στο σώμα Του επάνω στο ξύλο, για να ζήσουμε στη δικαιοσύνη, αφού πεθάναμε ως προς τις αμαρτίες· «με την πληγή Τού οποίου γιατρευτήκατε»." (Α'Πέτ. 2:24)

Το βλέπουμε ξανά: Η συγχώρεση και η θεραπεία στην ίδια πρόταση. Και μάλιστα η λέξη θεραπεία περιλαμβάνει τη θεραπεία σώματος, ψυχής ΚΑΙ πνεύματος. Διά των πληγών του Χριστού είμαστε ολοκληρωμένοι, πλήρεις. 

Θέτω λοιπόν το ερώτημα σε όλους σας:

- Πιστεύεις ότι ο Χριστός βάσταξε τις αμαρτίες σου; 
- Πιστεύεις ότι ο Χριστός βάσταξε ΚΑΙ τις ασθένειές σου;

Πριν απαντήσετε, πρέπει να κατανοήσετε κάποια βασικά πράγματα.

Πάμε ξανά στον Ησαΐα:

"Αυτός, στην πραγματικότητα, βάσταξε τις ασθένειές μας, και επιφορτίστηκε τις θλίψεις μας· ενώ, εμείς τον θεωρήσαμε τραυματισμένον, πληγωμένον από τον Θεό, και ταλαιπωρημένον." (Ησ. 53:4)

Η Εβραϊκή λέξη που χρησιμοποιείται στις "θλίψεις" που διαβάζουμε εδώ, κατά πλειοψηφία στην Παλαιά Διαθήκη μεταφράζεται ως "ασθένειες" ή "αρρώστιες".

Η ίδια δήλωση υπάρχει και στην Καινή Διαθήκη:

"Κι όταν έγινε βράδυ, έφεραν σ' αυτόν πολλούς δαιμονιζόμενους· και έβγαλε τα δαιμόνια με έναν λόγο, και όλους εκείνους που έπασχαν, τους θεράπευσε·" (Ματθ. 8:16)
"για να ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ αυτό που ειπώθηκε από τον προφήτη Ησαϊα, λέγοντας: «Αυτός πήρε τις ασθένειές μας, και βάσταξε τις αρρώστιες μας»." (Ματθ. 8:17)

Οι Γραφές ξεκάθαρα μας δείχνουν ότι ο Χριστός βάσταξε και τις αμαρτίες μας ΚΑΙ τις ασθένειές μας. 

Τότε γιατί συνεχίζουμε να αρρωσταίνουμε; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ο Χριστός βάσταξε τις αμαρτίες και τις ασθένειές μας. 

- Ο Χριστός βάσταξε την τιμωρία της αμαρτίας.

- Βάσταξε την δύναμη της αμαρτίας, και

- την παρουσία της αμαρτίας (και της ασθένειας). 

Ας ξεκινήσουμε πρώτα με την τιμωρία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Χριστός βάσταξε επάνω Του πλήρως την τιμωρία που κανονικά προοριζόταν για εμάς. 
Θυμηθείτε ότι όταν ο Ιησούς αποκαλύπτεται στον Ιωάννη στο βιβλίο της Αποκάλυψης του λέει: 

"Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, λέει ο Κύριος, ο Ων και ο Ην και ο Ερχόμενος, ο Παντοκράτορας." (Αποκ. 1:8)

Ο Χριστός, ο Θεός, είναι σε όλους τους χρόνους, παρελθόν, παρόν και μέλλον. Είναι αιώνιος. Συνεπώς, έχουμε σωθεί, σωζόμαστε και θα σωθούμε.

- Έχουμε σωθεί κατά Χάρη, 

- σωζόμαστε, δηλαδή βρισκόμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσής μας καθώς αυξανόμαστε στην πίστη μας στον Κύριο όσο ζούμε εδώ στη γη,

- και θα σωθούμε μια μέρα.

Να το εξηγήσω καλύτερα:

-- Έχουμε ήδη σωθεί από την τιμωρία της αμαρτίας:

"Επειδή, ο μισθός τής αμαρτίας είναι θάνατος· το χάρισμα, όμως, του Θεού αιώνια ζωή διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας." (Ρωμ. 6:23)

Αν έχεις δεχτεί τον Χριστό σαν Κύριο και Σωτήρα, τότε έχεις συγχωρεθεί και έχεις σωθεί από την τιμωρία της αμαρτίας. 
 
-- Θα έρθει μια μέρα που θα σωθούμε ΚΑΙ από την παρουσία της αμαρτίας. Στον Παράδεισο δεν υπάρχει ούτε αμαρτία, ούτε ασθένειες, ούτε πόνος, ούτε θλίψεις.  

-- Όσο είμαστε σε αυτήν τη ζωή, έχουμε σωθεί από την δύναμη της αμαρτίας. Σαν πιστοί δηλαδή έχουμε τη δύναμη να αντισταθούμε στην αμαρτία, επειδή ο Χριστός βάσταξε αυτήν την δύναμη της αμαρτίας επάνω Του. Επειδή όμως η παρουσία της αμαρτίας συνεχίζει να υφίσταται στον έκπτωτο κόσμο που ζούμε, κάποιες φορές, ακόμα και εμείς οι πιστοί, βρίσκουμε τον εαυτό μας κάτω από την επίρροια της δύναμης της αμαρτίας. Όλοι μας γνωρίουμε ότι ακόμα και όταν ερχόμαστε στον Χριστό, συνεχίζουμε να αμαρτάνουμε:

"Αν πούμε ότι δεν έχουμε αμαρτία, εξαπατούμε τον εαυτό μας και η αλήθεια δεν υπάρχει μέσα μας." (Α'Ιωάν. 1:8)

Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή η αμαρτία συνεχίζει να υπάρχει στον κόσμο. 

~~ Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ο Χριστός βάσταξε και τις ασθένειές μας επάνω Του. Το διαβάσαμε λίγο πιο πάνω. Επειδή όμως η παρουσία της ασθένειας συνεχίζει να υφίσταται στον έκπτωτο κόσμο που ζούμε, κάποιες φορές ακόμα και οι πιστοί βρίσκονται κάτω από την επίρροια της ασθένειας. ~~

Αυτή ακριβώς είναι και η απάντηση στο ερώτημα:

"Πώς γίνεται ο Χριστός να θαραπεύει κάθε μου ασθένεια, αλλά ο τάδε πέθανε από καρκίνο;"

Επειδή συνεχίζουμε να ζούμε στην παρουσία του κακού και της αμαρτίας σε αυτόν τον κόσμο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο Κύριος δεν πλήρωσε το τίμημα της αμαρτίας. 

~~ Εσύ που έχεις δεχτεί τον Χριστό, να ξέρεις ότι ο Θεός ποτέ δεν θα σε τιμωρήσει για τις αμαρτίες που έκανες, επειδή έχει τιμωρήσει ήδη τον ίδιο Του τον Υιό, τον Ιησού για αυτό! ~~   

Αυτό σε μετάφραση ξέρεις τι σημαίνει; Αν είσαι άρρωστος τώρα, δεν είναι επειδή ο Θεός σε τιμωρεί. Ο Θεός ΔΕΝ χρησιμοποιεί την ασθένεια για να τιμωρήσει τα παιδιά Του. Και αυτό επειδή ο Ιησούς βάσταξε επάνω Του αυτήν την τιμωρία για χάρη μας. 

Δείτε μια προφητεία για την Θεία Χάρη:

"και είπε: Αν ακούσεις επιμελώς τη φωνή τού Κυρίου τού Θεού σου, και πράττεις το αρεστό στα μάτια του, και δώσεις ακρόαση στις εντολές του, και φυλάξεις όλα τα προστάγματά του, δεν θα φέρω επάνω σου καμιά από τις αρρώστιες, που έφερα ενάντια στους Αιγυπτίους· επειδή, εγώ είμαι ο Κύριος, που σε θεραπεύω." (Έξ. 15:26)

-----------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 - ΠΩΣ;

Με άλλα λόγια, πώς λαμβάνω θεραπεία; Πώς κάποιος μπορεί να λάβει θεραπεία; Όπως ακριβώς λαμβάνουμε και την συγχώρεση. Μην ξεχνάτε τις περικοπές που διαβάσαμε ότι η άφεση των αμαρτιών και η θεραπεία βρίσκονται στην ίδια πρόταση:

"Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι (θεραπευμένοι), διαμέσου τής πίστης· κι αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού·" (Εφεσ. 2:8)
"ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑ, ώστε να μη καυχηθεί κάποιος." (Εφεσ. 2:9)

Και σύμφωνα με τον Ιάκωβο, έχουμε σωθεί όχι παθητικά, αλλά από την ενεργή μας πίστη που θέσαμε στον Σωτήρα Χριστό. 

~~ Παρακαλώ προσέξτε: Δεν έχουμε σωθεί κατά πίστη, αλλά κατά Χάρη, διά πίστεως. Τι σημαίνει αυτό; Αν ο Θεός δεν μας είχε προσφέρει τη Χάρη Του και πιστεύεις ότι η πίστη σου μόνο αρκεί για να σωθείς, τότε αυτό είναι υπερηφάνεια! Χωρίς τη χάρη του Θεού πού μπορείς να θέσεις πίστη; Στον εαυτό σου;  
Επειδή όμως ακριβώς έχεις θέσει την πίστη σου στον Σωτήρα Χριστό που προσφέρει σωτηρία, έχεις σωθεί! Η Χάρη Του είναι αυτή που σε οδηγεί στον Παράδεισο, και η πίστη σου είναι ο τρόπος που λαμβάνεις το δώρο αυτό της σωτηρίας που κατά Χάρη σου δόθηκε! ~~

Η σωτηρία είναι το μέρος του Θεού που μας έχει κάνει ΗΔΗ διαθέσιμη με τη Χάρη Του, και η πίστη είναι η ανταπόκρισή μας στην Χάρη Του αυτή. 

Υπάρχουν δύο εντελώς αντιδιαμετρικές και ακραίες απόψεις:

-  Η σωτηρία απαιτεί έργα για να επιτευχθεί, και στην άλλη αντίθετη εντελώς πλευρά,

- πρέπει να πιστεύεις για να λάβεις τη σωτηρία σου, κάθε φορά που αμαρτάνεις χάνεσαι, μετανοείς και ξανασώζεσαι, αμαρτάνεις και ξαναχάνεσαι... Αυτή η θεολογία είναι εντελώς αντιβιβλική και παράλογη.  

"Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι (θεραπευμένοι), διαμέσου τής πίστης..." (Εφεσ. 2:8)

Ξαναρωτώ λοιπόν: Πώς σώζεσαι; ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ, ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ. 
Πώς θεραπεύεσαι; ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ, ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.

Είμαι σίγουρος ότι έχετε ξανακούσει αυτές τις ακραίες θεωρίες:
"Ο Θεός δεν θεραπεύει σήμερα όπως θεράπευε τότε." 

Ο Θεός δηλαδή επί χιλιάδες χρόνια θεράπευε, τόσο στην Παλαιά, όσο και στην Καινή Διαθήκη όταν ο Ιησούς περπάτησε πάνω στη γη, αλλά για κάποιον άγνωστο λόγο ξαφνικά ο Θεός αλλάζει και θεραπεύει μόνο υπό προϋποθέσεις. 
Αυτές είναι εντελώς ανυπόστατες και αντιβιβλικές απόψεις. 

Αυτή ξέρετε είναι η νοοτροπία των έργων που ο Ιησούς καταδίκασε. 

Να σας δώσω και μια πρακτική απεικόνιση: Η υγεία είναι δώρο από τον Θεό. Έτσι ακριβώς και η σωτηρία είναι δώρο από τον Θεό και καλούμαστε να διαχειριζόμαστε σωστά τη σωτηρία που μας έχει δοθεί:

" ... με φόβο και τρόμο να κατεργάζεστε τη δική σας σωτηρία·" (Φιλ. 2:12)
"επειδή, ο Θεός είναι που ενεργεί μέσα σας και το να θέλετε και το να ενεργείτε, κατά την ευδοκία Tου." (Φιλ. 2:13)

Με άλλα λόγια, αυτό που μας λέει ο Παύλος εδώ είναι ότι όταν γυρίσουμε ξανά στην αμαρτία, τότε μάταια λάβαμε τη χάρη του Θεού. 
Ομοίως, πρέπει να φροντίζω το σώμα μου, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που και τρώνε υγιεινά και αθλούνται και όμως πεθαίνουν από ασθένειες, από καρκίνο, από ανακοπή, από εγκεφαλικό και τόσα άλλα.

Δεν είναι λοιπόν από έργα που είμαι υγιής, αλλά από τη χάρη του Θεού. Γι αυτό Τον ευχαριστώ για κάθε ανάσα που παίρνω. Η ζωή και η υγεία που απολαμβάνω είναι δώρο δικό Του. 

------------------------

Δείτε και το άλλο άκρο τώρα:

Αν έχεις αρκετή πίστη θα θεραπευτείς. Απλά χρειάζεσαι περισσότερη πίστη. Έχουμε ακούσει ομολογίες από ανθρώπους που ασθενούσαν και πήγαν σε μια διακονία που επικεντρώνεται στη θεραπεία, και αντί για θεραπεία έλαβαν κατάκριση και ενοχές, επειδή θεώρησαν ότι ο λόγος που δεν θεραπεύτηκε ήταν ή επειδή δεν είχε αρκετή πίστη, ή επειδή υπήρχε κάποια αμαρτία στη ζωή της. Στην πραγματικότητα, αυτό που συνέβη ήταν ότι στη διακονία αυτή ένοιωσαν ντροπή επειδή δεν δεν έγινε θεραπεία.

~~ Θα σας δώσω μια συμβουλή και παρακαλώ προσέξτε:

Ποτέ μην βάζετε τύψεις και ενοχές σε κάποιον που υποφέρει. Ζούμε σε έναν κακό και πονηρό κόσμο και εμείς σαν χριστιανοί είμαστε οι πρώτοι που πρέπει να δείχνουμε αγάπη στους ανθρώπους. ~~

Συνοπτικά:

Δεν ασθενείς επειδή δεν έχεις αρκετή πίστη και δεν θεραπεύεσαι επειδή κάνεις πάντα το σωστό. Κανείς μας δεν είναι αλάνθαστος και κανένας δεν έχει την τέλεια πίστη. Μπορούμε όμως να θεραπευτούμε:
ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ, ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.

Θυμάστε τους 4 άνδρες που έφεραν τον παραλυτικό φίλο τους και τον κατάβασαν από την οροφή του σπιτιού μπροστά στον Ιησού; Θυμάστε τι είπε ο Ιησούς; 

"Και ο Ιησούς, βλέποντας τις σκέψεις τους, είπε: Γιατί εσείς σκέφτεστε πονηρά μέσα στις καρδιές σας;" (Ματθ. 9:4)
"Επειδή, τι είναι ευκολότερο να πω: Είναι συγχωρεμένες οι αμαρτίες σου ή να πω: Σήκω επάνω και περπάτα;" (Ματθ. 9:5)
"Αλλά, για να γνωρίσετε ότι ο Υιός τού ανθρώπου έχει εξουσία επάνω στη γη να συγχωρεί αμαρτίες, (λέει τότε στον παράλυτο): Μόλις εγερθείς, σήκωσε το κρεβάτι σου, και πήγαινε στο σπίτι σου." (Ματθ. 9:6)

Ερχόμαστε πολλές φορές και κάνουμε στον Κύριο όλες αυτές τις ερωτήσεις:
Γιατί το ένα, γιατί το άλλο, πώς το ένα, πώς το άλλο...
Ο Κύριος σε ρωτάει προσωπικά το εξής:

"Τι είναι ευκολότερο για μένα; Να σου συγχωρήσω τις αμαρτίες ή να σε θεραπεύσω;" 

Η απάντηση προφανώς είναι ότι και τα δύο είναι το ίδιο εύκολα για τον Θεό. Με τον ίδιο τρόπο που λαμβάνουμε σωτηρία, λαμβάνουμε και τη θεραπεία. ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ, ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ. 
Μην επιτρέπεις μέσα σου καμία κατάκριση, τύψεις ή ενοχές αν συνεχίζεις να παλεύεις με κάποια ασθένεια. 

Μην αμελείς να προσεύχεσαι για την υγεία τη δική σου και της οικογένειά σου και να ευχαριστείς τον Κύριο για την χάρη που κάνει στη ζωή σου και στην οικογένειά σου. 

----------------------------

3. Η τελευταία ερώτηση που θα απαντήσω, και θα ολοκληρώσω τις σκέψεις μου επάνω στο θέμα είναι η εξής:

"Τι γίνεται αν δεν θεραπευτώ;"
"αν το παιδί μου, ο συγγενής μου, ο φίλος μου δεν θεραπευτεί;"

Απαντώ ως εξής:

Θα εμπιστευτώ τον Θεό ούτως ή άλλως! Δείτε πώς ο απόστολος Παύλος απαντάει σε αυτήν την ερώτηση:

"σύμφωνα με τη σταθερή προσδοκία και ελπίδα μου, ότι δεν θα ντροπιαστώ σε τίποτε, αλλά με κάθε παρρησία, όπως πάντοτε, ο Χριστός και τώρα θα μεγαλυνθεί στο σώμα μου, είτε διαμέσου ζωής είτε διαμέσου θανάτου·" (Φιλ. 1:20)
"επειδή, σε μένα το να ζω είναι ο Χριστός, και το να πεθάνω είναι κέρδος." (Φιλ. 1:21)
"Αλλά, αν το να ζω μέσα στη σάρκα, αυτό συμβάλλει σε καρποφορία του έργου μου, και τι να εκλέξω δεν γνωρίζω·" (Φιλ. 1:22)
"επειδή, στενοχωρούμαι από τα δύο, έχοντας μεν την επιθυμία να αναχωρήσω, και να είμαι με τον Χριστό· δεδομένου ότι, είναι πολύ πλέον καλύτερα·" (Φιλ. 1:23)
"το να μένω, όμως, μέσα στο σώμα είναι για σας αναγκαιότερο." (Φιλ. 1:24)


Ανεξάρτητα με το τι αντιμετωπίζω, γνωρίζω ότι ο Θεός συγχωρεί ΟΛΕΣ τις αμαρτίες και θεραπεύει όλες τις ασθένειες. Εξακολουθούμε να ζούμε σε έναν πονηρό και έκπτωτο κόσμο, αλλά ο Θεός παραμένει πιστός και μπορούμε να Τον εμπιστευτούμε σε κάθε περίπτωση. 

Αμήν!

Δείτε το βίντεο εδώ: