.............................................................................

.............................................................................

Translate

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Δέσμευση - Σταθερότητα



ΔΕΣΜΕΥΣΗ..... ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ.... ΕΠΙΜΟΝΗ.... ΥΠΑΚΟΗ.... ΥΠΟΜΟΝΗ.... ΕΛΠΙΔΑ.... ΠΙΣΤΗ.... ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ...... ΘΑΡΡΟΣ..... ΝΙΚΗ...... ΕΝΟΤΗΤΑ.... ΑΓΑΠΗ... !
Αυτά είναι που πρέπει να χαρακτηρίζουν εμάς τους πιστούς αυτές τις δύσκολες μέρες!

Ότι και να συμβαίνει στη ζωή μας, οι δυσκολίες, λίγο η αμφιβολία, λίγο η γκρίνια, λίγο η άγνοια, μας πάνε πίσω και μας κλέβουν την ΕΙΡΗΝΗ και ΧΑΡΑ με αποτέλεσμα να χάνουμε την πίστη μας!
Πρέπει να το πάρουμε απόφαση! Ή θα μείνουμε και θα πολεμήσουμε για τη νίκη ή θα αποχωρίσουμε ηττημένοι. 
***Η πηγή μας δεν είναι ούτε τα λεφτά ούτε το πολιτικό σύστημα!! 
Δεν είναι τίποτα για τον Θεό να ανοίξει μια δουλειά, ή να δώσει τις αναγκαίες λύσεις! Ο ίδιος μας ρωτάει: 
"Εγώ είμαι ο Θεός! Είναι τίποτα δύσκολο για μένα?" Ιερ. 32:27

Ήρθε ο καιρός να ωριμάσουμε και να κατακτήσουμε τα εδάφη που μας έκλεψε ο διάβολος! 
Ήρθε ο καιρός να μιλήσουμε με ΠΙΣΤΗ και ΕΞΟΥΣΙΑ στα προβλήματά μας!
Ήρθε ο καιρός να κάνουμε πράξη όσα μαθαίναμε τόσα χρόνια!

Πείτε μαζί μου αυτή την προσευχή:

Σε ευχαριστώ Κύριε που με έσωσες! Σε ευχαριστώ που με κάλεσες να νικήσω και να δοθεί Δόξα στο όνομά Σου! Σε εμπιστεύομαι, Εσύ είσαι ο Νικητής! Εσύ είσαι η πηγή της ζωής μου!
Βοήθησέ με να περπατάω με σταθερότητα και δώσε μου θάρρος. Συγχώρεσέ με για όσες φορές απίστησα και ανυπάκουσα. Μετανοώ! Ανανέωσε το νου και το πνεύμα μου.
Συγχωρώ κι εγώ όσους με πλήγωσαν και με αδίκησαν, και κάνε τα συναισθήματά μου να ακολουθήσουν αυτή μου την απόφαση. Τους ελευθερώνω για να ελευθερωθώ κι εγώ από φορτία πικρίας και κακίας.
Συγχωρώ και τον εαυτό μου για όλα μου τα λάθη. Το έλεος σου είναι νέο κάθε στιγμή! Λαμβάνω με πίστη τη θεραπεία σου! Προσεύχομαι για φρέσκο μάννα στον εσωτερικό μου άνθρωπο.

Σου παραδίνω κάθε πρόβλημα --------- (πες το όνομα του προβλήματος π.χ ανεργία, σχέσεις κλπ). 
Δείξε μου τί πρέπει να κάνω εγώ και οδήγησέ με στο θέλημά σου. 

Αρνούμαι κάθε ΦΟΒΟ και κάθε τί που είναι ενάντιο στη σχέση μου με Σένα. 
Είσαι ο Θεός μου, ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ!
Ησ. 54:17 "Κανένα όπλο που κατασκευάστηκε εναντίον μου ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΟΔΟΘΕΙ ! Και κάθε γλώσσα που κινείται εναντίον μου (κουτσομπολιά, κατάρες, γλωσσοφαγιά και όλες οι εισηγήσεις του διαβόλου), θα τις ΝΙΚΗΣΩ μέσα από τον Λόγο Σου και επειδή το υποσχέθηκες Εσύ!

Σε ευχαριστώ για το Άγιο Πνεύμα που είναι μαζί μου και με οδηγεί στην Αλήθεια Σου.
Πατέρα όλα αυτά τα προσεύχομαι στο Παντοδύναμο όνομα Του Ιησού Χριστού 
Διακηρύτω ότι ΘΑ ΝΙΚΗΣΩ και ότι η ζωή μου ανήκει στον Λυτρωτή μου!!! Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου