.............................................................................

.............................................................................

Translate

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Προφητείες μη τις εξουθενείτε...





Ματθ. 10:41 Εκείνος που δέχεται έναν προφήτη σε όνομα προφήτη, θα λάβει μισθόν προφήτη· και όποιος δέχεται έναν δίκαιο σε όνομα δικαίου, θα λάβει μισθόν δικαίου.

1Θεσ. 5:19 Το Πνεύμα μη το σβήνετε·
1Θεσ. 5:20 προφητείες μη τις εξουθενείτε.
1Θεσ. 5:21 Όλα να τα εξετάζετε, το καλό να κατέχετε.

1Χρ. 16:22 Μη αγγίξετε τους χρισμένους μου, και μη κακοποιήσετε τους προφήτες μου.

2Χρ. 20:20 Πιστέψτε στον Κύριο τον Θεό μας, και θα στερεωθείτε· πιστέψτε στους προφήτες του, και θα ευοδωθείτε.

1Κορ. 14:3 εκείνος, όμως, που προφητεύει, μιλάει στους ανθρώπους για οικοδομή και προτροπή και παρηγοριά.
1Κορ. 14:4 ....αυτός που προφητεύει, οικοδομεί την εκκλησία.

Ιωήλ 2:27 Και θα γνωρίσετε ότι εγώ είμαι στο μέσον τού Ισραήλ, και εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας, και δεν υπάρχει κανένας άλλος· και ο λαός μου δεν θα ντροπιαστεί στον αιώνα.
Ιωήλ 2:28 ΚΑΙ ύστερα απ' αυτά θα εκχέω το πνεύμα μου επάνω σε κάθε σάρκα· και θα προφητεύσουν οι γιοι σας, και οι θυγατέρες σας· οι πρεσβύτεροί σας θα ονειρευτούν όνειρα, οι νέοι σας θα δουν οράσεις.
Ιωήλ 2:29 Κι ακόμα, επάνω στους δούλους μου κι επάνω στις δούλες μου κατά τις ημέρες εκείνες θα εκχέω το πνεύμα μου.
Ιωήλ 2:30 Και θα δείξω τέρατα στους ουρανούς κι επάνω στη γη, αίμα, και φωτιά, και αναθυμίαση καπνού.

Ιωήλ 2:32 Και οποιοσδήποτε επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου, θα σωθεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου