.............................................................................

.............................................................................

Translate

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Νηστεία και άγγελοι.

 Από Αργύρης Σιμώνης

Τόσο στην Παλαιά, όσο και στην Καινή Διαθήκη, βλέπουμε ότι η νηστεία συνοδεύεται από το υπερφυσικό. Πολλές φορές μάλιστα, με την επίσκεψη αγγέλων του Κυρίου. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι στο βιβλίο του Δανιήλ:

"Και έστρεψα το πρόσωπό μου στον Κύριο τον Θεό, για να κάνω προσευχή και δεήσεις με νηστεία, και σάκο, και στάχτη·" Δαν. 9:3
"και δεήθηκα στον Κύριο τον Θεό μου, και εξομολογήθηκα, και είπα: Ω, Κύριε, ο μεγάλος και φοβερός Θεός, που φυλάττει τη διαθήκη και το έλεος σ' εκείνους που τον αγαπούν, και τηρούν τις εντολές του!" Δαν. 9:4

"και ενώ εγώ μιλούσα ακόμα στην προσευχή μου, ο άνδρας Γαβριήλ, που είχα δει στην όραση αρχικά, πετώντας γρήγορα, με άγγιξε την ώρα περίπου της εσπερινής θυσίας·" Δαν. 9:21
"και με συνέτισε, και μίλησε μαζί μου, και είπε: Δανιήλ, βγήκα τώρα για να σε κάνω να λάβεις σύνεση." Δαν. 9:22
"Στην αρχή των ικεσιών σου βγήκε η προσταγή, και εγώ ήρθα να σου το δείξω αυτό· επειδή, είσαι υπερβολικά αγαπητός· γι' αυτό, κατάλαβε την οπτασία." Δαν. 9:23

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Γαβριήλ στάλθηκε από την στιγμή που ο Δανιήλ άρχισε να προσεύχεται, και ήταν εκεί δίπλα του πριν καν τελειώσει την προσευχή του!
Δείτε τώρα τι συμβαίνει στο επόμενο κεφάλαιο, στο 10, όταν ξανά ο άγγελος Γαβριήλ επισκέπτεται τον Δανιήλ:

"Κατά τις ημέρες εκείνες, εγώ ο Δανιήλ, ήμουν σε πένθος τρεις ολόκληρες εβδομάδες." Δαν. 10:2
"Επιθυμητό ψωμί δεν έφαγα, και κρέας και κρασί δεν μπήκε στο στόμα μου ούτε άλειψα καθόλου τον εαυτό μου, μέχρι τη συμπλήρωση τριών ολόκληρων εβδομάδων." Δαν. 10:3

"Και ξάφνου, με άγγιξε ένα χέρι, και με σήκωσε επάνω στα γόνατά μου, και στις παλάμες των χεριών μου·" Δαν. 10:10
"και μου είπε: Δανιήλ, άνδρα υπερβολικά αγαπητέ, εννόησε τα λόγια, που εγώ μιλάω σε σένα, και στάσου όρθιος· επειδή, σε σένα στάλθηκα τώρα. Και όταν μου μίλησε αυτό τον λόγο, σηκώθηκα έντρομος." Δαν. 10:11
"Και μου είπε: Μη φοβάσαι, Δανιήλ· επειδή, από την πρώτη ημέρα, κατά την οποία έδωσες την καρδιά σου στο να εννοείς, και αφού ταπεινώθηκες μπροστά στον Θεό σου, εισακούστηκαν τα λόγια σου, και εγώ ήρθα στα λόγια σου." Δαν. 10:12
"Όμως, ο άρχοντας της βασιλείας τής Περσίας αντιστεκόταν σε μένα 21 ημέρες· αλλά, δες, ο Μιχαήλ, ένας από τους πρώτους άρχοντες, ήρθε για να με βοηθήσει· και εγώ έμεινα εκεί κοντά στους βασιλιάδες τής Περσίας." Δαν. 10:13
"Και ήρθα να σε κάνω να καταλάβεις τι θα συμβεί στον λαό σου στις έσχατες ημέρες· επειδή, η όραση είναι ακόμα για πολλές ημέρες." Δαν. 10:14

Και στις δύο περιπτώσεις, ο άγγελος Γαβριήλ στάλθηκε από τη στιγμή που ο Δανιήλ άρχισε να προσεύχεται. Στην πρώτη περίπτωση στο κεφ. 9, ο Γαβριήλ φτάνει στον Δανιήλ πριν αυτός προλάβει να τελειώσει την προσευχή του, ενώ στην δεύτερη περίπτωση φτάνει μετά από 21 ημέρες, επειδή συνάντησε αντίσταση.

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι ο Θεός πάντα ακούει τις προσευχές μας και στέλνει την απάντηση, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υφίσταται ένας πνευματικός πόλεμος και υπάρχει αντίσταση μέχρι η απάντηση να φτάσει σε εμάς. 

Ας δούμε και κάποια παραδείγματα από την Καινή Διαθήκη:

‭‭-"Και ο Κορνήλιος είπε: Εδώ και τέσσερις ημέρες ήμουν σε νηστεία μέχρι αυτή την ώρα, και την ένατη ώρα προσευχόμουν στο σπίτι μου· και ξάφνου, στάθηκε μπροστά μου ένας άνδρας, με λαμπρά ενδύματα," Πράξ. 10:30
"και λέει: Κορνήλιε, η προσευχή σου εισακούστηκε, και οι ελεημοσύνες σου ήρθαν σε υπόμνηση μπροστά στον Θεό·" Πράξ. 10:31

- "Επειδή, αυτή τη νύχτα φάνηκε σε μένα ένας άγγελος του Θεού, του οποίου είμαι, τον οποίο και λατρεύω," Πράξ. 27:23
"λέγοντας: Μη φοβάσαι, Παύλο· πρέπει να παρασταθείς μπροστά στον Καίσαρα· και δες, ο Θεός χάρισε σε σένα όλους αυτούς που πλέουν μαζί σου." Πράξ. 27:24

Αν νομίζεις ότι νηστεύεις και τίποτα δεν συμβαίνει, κάνεις λάθος!  Όταν μένουμε σε προσευχή και νηστεία, άγγελοι του Κυρίου αποστέλλονται σε εμάς και αφαιρούν εμπόδια που αντιστέκονται στην εκδήλωση θαυμάτων στο φυσικό.

Συνεχίζουμε λοιπόν τη νηστεία με επιμονή και  προσμονή ότι θα εμπειριστούμε την υπερφυσική παρέμβαση του Θεού στη ζωή μας και όλος ο κόσμος θα δει ότι ο Κύριος είναι μαζί μας!

Αμήν!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου