Μιλώντας σε γλώσσες - Ένα υπερφυσικό πνευματικό χάρισμα
Στις προηγούμενες αναρτήσεις μου έγραψα για την αιώνια ζωή, την πνευματική αναγέννηση και το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος, τα οποία σας ενθαρρύνω να διαβάσετε πρώτα για να έχετε μια καλύτερη κατανόηση επί του θέματος. Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθώ με κάτι το οποίο έχει φέρει θα έλεγα αρκετή αναστάτωση και διαχωρισμό στους κόλπους της εκκλησίας. Το χάρισμα των γλωσσών (γλωσσολαλιά). Εύχομαι ο Λόγος του Θεού να φωτίσει το νου σας ώστε να κατανοήσετε τη μεγάλη δυναμική του Θεϊκού αυτού χαρίσματος. Πιστεύω ότι η ομιλία σε γλώσσες δεν είναι ΤΟ σημείο, αλλά είναι κάτι που ακολουθεί το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος και αν κάποιος δεν έχει επηρρεαστεί αρνητικά ή δεν έχει δεχθεί φόβο από τη θρησκοληψία, πιστεύω ότι θα ήταν φυσιολογικό σε όλους όσους έχουν βαπτιστεί στο Άγιο Πνεύμα να μιλούν σε γλώσσες. Το να μιλάς σε γλώσσες ούτε από τον διάβολο είναι ούτε γίνεσαι δαιμονισμένος:
Από Αργύρης Σιμώνης
"Αν, λοιπόν, εσείς που είστε πονηροί, ξέρετε να δίνετε καλές δόσεις στα παιδιά σας, πόσο μάλλον ο Πατέρας ο ουράνιος θα δώσει Πνεύμα άγιο σ' εκείνους που ζητούν απ' αυτόν;" Λουκ. 11:13
Αν αναζητάς το Θεό και θέλεις τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος για την οποία μιλά η Γραφή, τότε ο Κύριος δε θα επιτρέψει στον διάβολο να σου δώσει ένα διαβολικό χάρισμα! Αν η ομιλία σε γλώσσες ήταν πράγματι από τον διάβολο, τότε γιατί δεν ακούς τον κόσμο έξω στα μπαρ ή στους οίκους ανοχής για παράδειγμα να μιλούν σε γλώσσες; Είναι φοβερό το πόσες δικαιολογίες χρησιμοποιούν κάποιοι για να αποτρέψουν τους ανθρώπους να το κάνουν! Ο Θεός δε δίνει το Πνεύμα Του σε αυτούς που ζητιανεύουν η σε αυτούς που το αξίζουν, αλλά σε αυτούς που το ζητούν. Θα πρέπει δια πίστεως να αρχίσεις να μιλάς και να πιστέψεις ότι ο Θεός είναι αυτός που σε εμπνέει να το κάνεις.
"Ο φυσικός άνθρωπος, όμως, δεν δέχεται αυτά που ανήκουν στο Πνεύμα τού Θεού· επειδή είναι σ' αυτόν μωρία, και δεν μπορεί να τα γνωρίσει· για τον λόγο ότι, ανακρίνονται με πνευματικό τρόπο." Α' Κορ. 2:14
" ... Εμείς, όμως, έχουμε νουν Χριστού." Α' Κορ. 2:16
Κάποιοι, ιδιαίτερα στους Πεντηκοστιανούς κύκλους, λένε ότι απλά μιλούν σε γλώσσες χωρίς να μπορούν να το ελέγξουν. Αυτό δεν είναι αλήθεια:
"Τα δε πνεύματα των προφητών υποτάσσονται στους προφήτες." Α' Κορ. 14:32
Το Άγιο Πνεύμα δε θα σε πιέσει να μιλήσεις σε γλώσσες. Θα σου δώσει την έμπνευση, αλλά είσαι ΕΣΥ αυτός που θα μιλήσει. Το ίδιο συμβαίνει και με τη διδασκαλία. Πιστεύω ότι ο Θεός μιλάει μέσα από εμένα, αλλά δεν με αναγκάζει να πω κάτι. Γι' αυτό όλα έχουν τη χροιά της προσωπικότητάς μου. Αν περιμένεις να έρθει το Πνεύμα και να σε αναγκάσει να μιλήσεις σε γλώσσες, δε θα γίνει ποτέ! Όταν μιλάς σε γλώσσες τίποτα δε φαίνεται να έχει νόημα και μπορεί να καταντήσει ενοχλητικό ή άβολο. Χρειάζεται ταπεινότητα για να μιλήσεις σε γλώσσες και η υπερηφάνεια ήταν το πρώτο πράγμα που έσπασε μέσα μου όταν άρχισα να το κάνω. Ένοιωσα εντελώς ταπεινωμένος! Μπορείς να αρχίσεις με μικρές λέξεις, συλλαβές ή και ένα συνδυασμό τους. Δε θα έχει κανένα νόημα στην αρχή, μπορεί να νοιώσεις σα χαζός, αλλά αν συνεχίσεις να το κάνεις θα σου έρθουν περισσότερες λέξεις. Μην περιμένεις από ο ΄Αγιο Πνεύμα να σε αναγκάσει να μιλήσεις. Πρέπει να συνεργαστείς μαζί Του και όταν αρχίσει να ρέει μέσα σου Αυτός θα σε εμπνέει αλλά ΕΣΥ θα πρέπει να μιλάς.
Υπάρχουν στον κόσμο σήμερα γλώσσες που δεν χρησιμοποιούν λέξεις, αλλά σφυρίγματα σε διαφορετικούς τόνους. Υπάρχει μια άλλη γλώσσα που αποτελείται από "κλικ" της γλώσσας. Υπάρχουν ακόμα και μεταφράσεις της Βίβλου σε αυτούς τους τόνους και τα "κλικ" (Wycliffe translators):
http://en.wikipedia.org/wiki/Wycliffe_Global_Alliance
Κι όμως αυτές είναι αναγνωρισμένες γλώσσες που κάποιοι άνθρωποι χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν. Σας διαβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσετε να αξιολογήσετε αν μιλάτε σε γλώσσες βασιζόμενοι στο πώς ακούγεται ή στο πώς αισθάνεστε, τη στιγμή που κάποιοι επικοινωνούν με "κλικ" της γλώσσας ή με σφυρίγματα κτλ.
Το ίδιο συμβαίνει και με ένα μωρό. Όταν αρχίζει να μιλάει κάποιοι ίσως πουν ότι δεν προσπαθεί να πει "μαμά" ή "μπαμπά" αλλά μη τολμήσεις να το πεις αυτό στον γονιό! Εκείνος ο γονιός ξέρει ακριβώς τι προσπαθεί το μωρό του να πει! Ο φόβος, η απιστία και το να ακούμε τον εαυτό μας προσπαθώντας να αξιολογήσουμε αν αυτό που μιλάμε είναι από το Θεό ή όχι, δημιουργεί αμφιβολία και φέρνει εμπόδιο μέσα μας. Δεν έχει κανένα νόημα στο μυαλό, οπότε πρέπει να ασκήσεις πίστη! Ο νους επαναστατεί και λέει όχι, η σάρκα αντιστέκεται στη γλωσσολαλιά επειδή δεν βγάζει λογικό νόημα. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που κάνει τη γλωσσολαλιά τόσο δυνατή:
Αν αναζητάς το Θεό και θέλεις τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος για την οποία μιλά η Γραφή, τότε ο Κύριος δε θα επιτρέψει στον διάβολο να σου δώσει ένα διαβολικό χάρισμα! Αν η ομιλία σε γλώσσες ήταν πράγματι από τον διάβολο, τότε γιατί δεν ακούς τον κόσμο έξω στα μπαρ ή στους οίκους ανοχής για παράδειγμα να μιλούν σε γλώσσες; Είναι φοβερό το πόσες δικαιολογίες χρησιμοποιούν κάποιοι για να αποτρέψουν τους ανθρώπους να το κάνουν! Ο Θεός δε δίνει το Πνεύμα Του σε αυτούς που ζητιανεύουν η σε αυτούς που το αξίζουν, αλλά σε αυτούς που το ζητούν. Θα πρέπει δια πίστεως να αρχίσεις να μιλάς και να πιστέψεις ότι ο Θεός είναι αυτός που σε εμπνέει να το κάνεις.
"Ο φυσικός άνθρωπος, όμως, δεν δέχεται αυτά που ανήκουν στο Πνεύμα τού Θεού· επειδή είναι σ' αυτόν μωρία, και δεν μπορεί να τα γνωρίσει· για τον λόγο ότι, ανακρίνονται με πνευματικό τρόπο." Α' Κορ. 2:14
" ... Εμείς, όμως, έχουμε νουν Χριστού." Α' Κορ. 2:16
Κάποιοι, ιδιαίτερα στους Πεντηκοστιανούς κύκλους, λένε ότι απλά μιλούν σε γλώσσες χωρίς να μπορούν να το ελέγξουν. Αυτό δεν είναι αλήθεια:
"Τα δε πνεύματα των προφητών υποτάσσονται στους προφήτες." Α' Κορ. 14:32
Το Άγιο Πνεύμα δε θα σε πιέσει να μιλήσεις σε γλώσσες. Θα σου δώσει την έμπνευση, αλλά είσαι ΕΣΥ αυτός που θα μιλήσει. Το ίδιο συμβαίνει και με τη διδασκαλία. Πιστεύω ότι ο Θεός μιλάει μέσα από εμένα, αλλά δεν με αναγκάζει να πω κάτι. Γι' αυτό όλα έχουν τη χροιά της προσωπικότητάς μου. Αν περιμένεις να έρθει το Πνεύμα και να σε αναγκάσει να μιλήσεις σε γλώσσες, δε θα γίνει ποτέ! Όταν μιλάς σε γλώσσες τίποτα δε φαίνεται να έχει νόημα και μπορεί να καταντήσει ενοχλητικό ή άβολο. Χρειάζεται ταπεινότητα για να μιλήσεις σε γλώσσες και η υπερηφάνεια ήταν το πρώτο πράγμα που έσπασε μέσα μου όταν άρχισα να το κάνω. Ένοιωσα εντελώς ταπεινωμένος! Μπορείς να αρχίσεις με μικρές λέξεις, συλλαβές ή και ένα συνδυασμό τους. Δε θα έχει κανένα νόημα στην αρχή, μπορεί να νοιώσεις σα χαζός, αλλά αν συνεχίσεις να το κάνεις θα σου έρθουν περισσότερες λέξεις. Μην περιμένεις από ο ΄Αγιο Πνεύμα να σε αναγκάσει να μιλήσεις. Πρέπει να συνεργαστείς μαζί Του και όταν αρχίσει να ρέει μέσα σου Αυτός θα σε εμπνέει αλλά ΕΣΥ θα πρέπει να μιλάς.
Υπάρχουν στον κόσμο σήμερα γλώσσες που δεν χρησιμοποιούν λέξεις, αλλά σφυρίγματα σε διαφορετικούς τόνους. Υπάρχει μια άλλη γλώσσα που αποτελείται από "κλικ" της γλώσσας. Υπάρχουν ακόμα και μεταφράσεις της Βίβλου σε αυτούς τους τόνους και τα "κλικ" (Wycliffe translators):
http://en.wikipedia.org/wiki/Wycliffe_Global_Alliance
Κι όμως αυτές είναι αναγνωρισμένες γλώσσες που κάποιοι άνθρωποι χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν. Σας διαβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσετε να αξιολογήσετε αν μιλάτε σε γλώσσες βασιζόμενοι στο πώς ακούγεται ή στο πώς αισθάνεστε, τη στιγμή που κάποιοι επικοινωνούν με "κλικ" της γλώσσας ή με σφυρίγματα κτλ.
Το ίδιο συμβαίνει και με ένα μωρό. Όταν αρχίζει να μιλάει κάποιοι ίσως πουν ότι δεν προσπαθεί να πει "μαμά" ή "μπαμπά" αλλά μη τολμήσεις να το πεις αυτό στον γονιό! Εκείνος ο γονιός ξέρει ακριβώς τι προσπαθεί το μωρό του να πει! Ο φόβος, η απιστία και το να ακούμε τον εαυτό μας προσπαθώντας να αξιολογήσουμε αν αυτό που μιλάμε είναι από το Θεό ή όχι, δημιουργεί αμφιβολία και φέρνει εμπόδιο μέσα μας. Δεν έχει κανένα νόημα στο μυαλό, οπότε πρέπει να ασκήσεις πίστη! Ο νους επαναστατεί και λέει όχι, η σάρκα αντιστέκεται στη γλωσσολαλιά επειδή δεν βγάζει λογικό νόημα. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που κάνει τη γλωσσολαλιά τόσο δυνατή:
"Εσείς, όμως, αγαπητοί, ενώ θα εποικοδομείτε τον εαυτό σας επάνω στην αγιότατη πίστη σας, προσευχόμενοι εν Πνεύματι Αγίω,
φυλάξτε τον εαυτό σας στην αγάπη τού Θεού, προσμένοντας το έλεος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού σε αιώνια ζωή." Ιούδ. 1:20-21
φυλάξτε τον εαυτό σας στην αγάπη τού Θεού, προσμένοντας το έλεος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού σε αιώνια ζωή." Ιούδ. 1:20-21
Η έκφραση "Προσευχόμενοι εν Πνεύματι Αγίω" εδώ είναι η ομιλία σε γλώσσες.
"Αυτός που μιλάει με γλώσσα, οικοδομεί τον εαυτό του." Α' Κορ. 14:4
"Αυτός που μιλάει με γλώσσα, οικοδομεί τον εαυτό του." Α' Κορ. 14:4
Η πίστη κινείται ενάντια στη σάρκα και δια πίστεως εισέρχεσαι στην πνευματική σφαίρα. Όταν προσεύχεσαι σε γλώσσες και το κάνεις ασκώντας πίστη, είναι σαν ένας διακόπτης που θέτει σε λειτουργία την πιο άγιά σου πίστη. Στην προς Κορινθίους επιστολή ο Παύλος μιλάει για μυστήρια και για την κρυμμένη σοφία του Θεού:
"αλλά, μιλάμε σοφία Θεού, μυστηριώδη, που ήταν κρυμμένη, την οποία ο Θεός προόρισε πριν από τους αιώνες προς δική μας δόξα." Α' Κορ. 2:7
Ο Παύλος αποκάλυπτε αυτά τα οποία ήταν μέχρι τότε μυστήρια. Ο Θεός δηλ. του εξήγησε αυτά τα μυστήρια (όπως και με την Αποκάλυψη του Ιωάννη) και τα πήρε από τη σφαίρα του μυστηρίου και τα έκανε απλά για όλους. Αλήθεια, πώς το πέτυχε αυτό ο Παύλος; Μπορείτε να δείτε πολλά από αυτά στην προς Γαλάτες επιστολή και στο βιβλίο των Πράξεων ξεκινώντας από το κεφ. 9. Μιλάει για τον απόστολο Παύλο. Ήταν Ιουδαίος μαθητής του Γαμαλιήλ, ενός από τους μεγαλύτερους δασκάλους του Νόμου. Εκδίωξε χριστιανούς συναινώντας ακόμα και στο θάνατό τους. Έπειτα είχε την προσωπική του συνάντηση με τον Ιησού στο δρόμο για τη Δαμασκό, όπου βλέποντας εκείνη τη λάμψη έπεσε από το άλογό του.
Σύμφωνα με τα πρώτα 2 κεφάλαια της προς Γαλάτες επιστολής, ο Παύλος είπε ότι κατέβηκε στην Ιερουσαλήμ μια φορά και είδε τον Πέτρο, αλλά από εκεί και μετά βγήκε στις ερήμους της Αραβίας και έμεινε εκεί για 3 χρόνια και κατόπιν επέστρεψε σαν απόστολος Παύλος αρχίζοντας τη διακονία του και τα ιεραποστολικά του ταξίδια. Ο Παύλος, όπως και οι περισσότεροι Ιουδαίοι της εποχής εκείνης, μπορούσαν να αποστηθίσουν τα 5 πρώτα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης και γνώριζαν επίσης καλά και τα υπόλοιπα βιβλία. Ήξερε τις Γραφές, αλλά τις είχε ερμηνεύσει λανθασμένα. Τα έβλεπε όλα μέσα από τα μάτια του Νόμου και όχι μέσω της χάρης του Θεού. Έτσι λοιπόν πιστεύω ότι κατά τη διάρκεια των 3 αυτών χρόνων μιλούσε όσα γνώριζε από τις Γραφές αλλά το Άγιο Πνεύμα του αποκάλυπτε όλα αυτά τα μυστήρια για τα οποία έγραψε. Ο Παύλος έγραψε τη μισή Καινή Διαθήκη αποκαλύπτοντας αυτά τα μυστήρια. Πώς το έκανε αυτό; Λέει ότι μιλούσε την κρυμμένη σοφία του Θεού με μυστήρια:
Ο Παύλος αποκάλυπτε αυτά τα οποία ήταν μέχρι τότε μυστήρια. Ο Θεός δηλ. του εξήγησε αυτά τα μυστήρια (όπως και με την Αποκάλυψη του Ιωάννη) και τα πήρε από τη σφαίρα του μυστηρίου και τα έκανε απλά για όλους. Αλήθεια, πώς το πέτυχε αυτό ο Παύλος; Μπορείτε να δείτε πολλά από αυτά στην προς Γαλάτες επιστολή και στο βιβλίο των Πράξεων ξεκινώντας από το κεφ. 9. Μιλάει για τον απόστολο Παύλο. Ήταν Ιουδαίος μαθητής του Γαμαλιήλ, ενός από τους μεγαλύτερους δασκάλους του Νόμου. Εκδίωξε χριστιανούς συναινώντας ακόμα και στο θάνατό τους. Έπειτα είχε την προσωπική του συνάντηση με τον Ιησού στο δρόμο για τη Δαμασκό, όπου βλέποντας εκείνη τη λάμψη έπεσε από το άλογό του.
Σύμφωνα με τα πρώτα 2 κεφάλαια της προς Γαλάτες επιστολής, ο Παύλος είπε ότι κατέβηκε στην Ιερουσαλήμ μια φορά και είδε τον Πέτρο, αλλά από εκεί και μετά βγήκε στις ερήμους της Αραβίας και έμεινε εκεί για 3 χρόνια και κατόπιν επέστρεψε σαν απόστολος Παύλος αρχίζοντας τη διακονία του και τα ιεραποστολικά του ταξίδια. Ο Παύλος, όπως και οι περισσότεροι Ιουδαίοι της εποχής εκείνης, μπορούσαν να αποστηθίσουν τα 5 πρώτα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης και γνώριζαν επίσης καλά και τα υπόλοιπα βιβλία. Ήξερε τις Γραφές, αλλά τις είχε ερμηνεύσει λανθασμένα. Τα έβλεπε όλα μέσα από τα μάτια του Νόμου και όχι μέσω της χάρης του Θεού. Έτσι λοιπόν πιστεύω ότι κατά τη διάρκεια των 3 αυτών χρόνων μιλούσε όσα γνώριζε από τις Γραφές αλλά το Άγιο Πνεύμα του αποκάλυπτε όλα αυτά τα μυστήρια για τα οποία έγραψε. Ο Παύλος έγραψε τη μισή Καινή Διαθήκη αποκαλύπτοντας αυτά τα μυστήρια. Πώς το έκανε αυτό; Λέει ότι μιλούσε την κρυμμένη σοφία του Θεού με μυστήρια:
"αλλά, μιλάμε σοφία Θεού, μυστηριώδη, που ήταν κρυμμένη, την οποία ο Θεός προόρισε πριν από τους αιώνες προς δική μας δόξα" Α' Κορ. 2:7
Και ο ίδιος ήταν αυτός που γράφοντας στο ίδιο κοινό, στην ίδια επιστολή (Α' Κορινθίους), δείτε εδώ τι λέει:
"Ακολουθείτε την αγάπη· και ζητάτε με ζήλο τα πνευματικά χαρίσματα, περισσότερο όμως το να προφητεύετε.
Επειδή, αυτός που μιλάει με γλώσσα, δεν μιλάει σε ανθρώπους, αλλά στον Θεό· επειδή, κανένας δεν τον ακούει, αλλά με το πνεύμα του μιλάει μυστήρια." Α' Κορ. 14:2
Επειδή, αυτός που μιλάει με γλώσσα, δεν μιλάει σε ανθρώπους, αλλά στον Θεό· επειδή, κανένας δεν τον ακούει, αλλά με το πνεύμα του μιλάει μυστήρια." Α' Κορ. 14:2
Με λίγα λόγια μας λέει ότι όταν προσεύχεσαι σε γλώσσες, προσεύχεσαι μυστήρια! Δεν είναι ανοησίες. Μπορεί να είναι κάτι που δεν καταλαβαίνεις, αλλά μιλάς σε γλώσσες ανθρώπων και αγγέλλων και εδώ λέει ότι μιλάς μυστήρια εν Πνεύματι:
"Επειδή, αν προσεύχομαι με γλώσσα, το πνεύμα μου προσεύχεται, αλλά ο νους μου μένει ακαρποφόρητος." Α' Κορ.14:14
Λέει επίσης:
"Γι' αυτό, αυτός που μιλάει με γλώσσα, ας προσεύχεται για να γίνει ικανός να διερμηνεύει." 1Κορ. 14:13
Λέει επίσης:
"Γι' αυτό, αυτός που μιλάει με γλώσσα, ας προσεύχεται για να γίνει ικανός να διερμηνεύει." 1Κορ. 14:13
Οπότε όταν προσεύχεσαι σε γλώσσες χρειάζεται να προσεύχεσαι να λάβεις και την ερμηνεία και εδώ αναφέρεται στο χάρισμα των γλωσσών που διενεργείται μέσα στην εκκλησία. Στο ίδιο επίσης σημείο η Γραφή λέει
"Ευχαριστώ τον Θεό μου ότι, μιλάω περισσότερες γλώσσες από όλους εσάς." Α' Κορ. 14:18
Μιλούσε σε γλώσσες εκτός εκκλησίας περισσότερο απ' όλους μαζί! Και λέω εκτός εκκλησίας επειδή ο ίδιος ο Παύλος είχε πει:
"όμως, μέσα στην εκκλησία προτιμώ να μιλήσω πέντε λόγια με τον νου μου, για να κατηχήσω και άλλους, παρά μύρια λόγια με γλώσσα." Α' Κορ. 14:19
Ο λόγος που τα λέω όλα αυτά είναι επειδή κάποιοι ισχυρίζονται ότι πρέπει να μιλάς σε γλώσσες μόνον εφ' όσον μπορείς και να διερμηνεύεις μέσα στην εκκλησία, τοποθετώντας όλο αυτό αποκλειστικά στο πλαίσιο της εκκλησίας, αλλά εδώ βλέπουμε τον Παύλο να μιλά σε γλώσσες μόνος του και όχι προς την εκκλησία.
Πιστεύω ότι το χάρισμα των γλωσσών μπορεί να λειτουργήσει σε προσωπικό επίπεδο με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί και μέσα στην εκκλησία, όπως επίσης μπορείς να ζητήσεις από το Θεό την ερμηνεία με τον ίδιο τρόπο που τη ζητάς και μέσα στην εκκλησία.
Ας πάρουμε λοιπόν ξανά τα ακόλουθα εδάφια σαν σύνολο:
Εν ολίγοις ο Παύλος εδώ λέει ότι το πνεύμα σου προσεύχεται την κρυμμένη σοφία του Θεού και πρέπει να προσεύχεσαι να μπορείς και να την ερμηνεύεις.
Πιστεύω ένας από τους λόγους, όχι ο μοναδικός αλλά ένας από αυτούς τους λόγους που ο Παύλος έλαβε όλη αυτή την αποκάλυψη για τη χάρη του Θεού που απλά διέφυγε από πολλούς άλλους, ήταν επειδή έπαιρνε αυτά που ήξερε από τις Γραφές, προσευχόταν επάνω τους σε γλώσσες και ζητούσε από το Θεό την ερμηνεία τους. Πίστευε ότι στο πνεύμα του είχε νου Χριστού (1Κορ. 2:16) και προσευχόταν αυτή η πνευματική σοφία η οποία ήταν "αποταμιευμένη" στο αναγεννημένο του πνεύμα θα μόρφωνε το νου του ώστε να δει πως ο Ιησούς ήταν η εκπλήρωση της Παλαιάς Διαθήκης και ότι δεν είμαστε πλέον κάτω από όλους αυτούς τους κανονισμούς και τις διατάξεις του Νόμου και πως υπάρχει ένας νέος τρόπος που μπορούμε να έχουμε σχέση με το Θεό δια της χάρης Του!
Συνεπώς, πιστεύω ότι ένας από τους βασικότερους τρόπους που ο Παύλος έλαβε όλες αυτές τις αποκαλύψεις ήταν με το να προσεύχεται σε γλώσσες και να ζητά την ερμηνεία αυτών. Το να μιλάς σε γλώσσες δεν είναι ανοησία. Το κάνεις για να αντλήσεις σοφία από το Θεό και όχι για να νοιώσεις ανατριχίλες, ούτε για να αποδείξεις ότι είσαι βαπτισμένος στο Άγιο Πνεύμα. Εξ' άλλου από τη γλωσσολαλιά δε θα έχεις κανένα όφελος μέχρι να έχεις και την ερμηνεία αυτών που λες. Μπορείς να πάρεις κάποια αποσπάσματα από τη Γραφή, να προσευχηθείς πάνω σ' αυτά σε γλώσσες και να λάβεις σοφία και αποκάλυψη. Το πεδίο της αντίληψής σου θα ξεκαθαρίσει και αν προσευχηθείς και για την ερμηνεία, το Πνεύμα της αλήθειας θα σε οδηγήσει στην αλήθεια και θα σου αναγγείλει τα μέλλοντα Ιωάν. 16:13.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό να θυμάσαι ότι όταν προσεύχεσαι σε γλώσσες δε σημαίνει ότι το πρώτο πράγμα που θα έρθει στο μυαλό σου είναι και από το Θεό. Αυτό θέλει προσοχή! Θα πρέπει να ελέγχεις τα πάντα μέσα από το πρίσμα του Λόγου του Θεού. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι προσεύχεσαι σε γλώσσες για το γάμο σου και ζητάς από τον Θεό για ερμηνεία και αποκάλυψη και ας πούμε ότι η πρώτη σκέψη που σου έρχεται είναι "νομίζω ότι πρέπει να τη χωρίσω". Η Γραφή λέει ότι ο Θεός απεχθάνεται το διαζύγιο Μαλαχίας 2:15. Κάποιες φορές βέβαια ένα διαζύγιο θα ήταν καλύτερο από φόνο. Ίσως να ήταν μια καλύτερη επιλογή σε σχέση με κάτι άλλο, αλλά αυτός δεν είναι ο τρόπος που ο Κύριος θέλει να αντιμετωπίζουμε μια τέτοια κατάσταση.
- "Επειδή, αυτός που μιλάει με γλώσσα, δεν μιλάει σε ανθρώπους, αλλά στον Θεό· επειδή, κανένας δεν τον ακούει, αλλά με το πνεύμα του μιλάει μυστήρια." Α' Κορ. 14:2
- αλλά, μιλάμε σοφία Θεού, μυστηριώδη, που ήταν κρυμμένη, την οποία ο Θεός προόρισε πριν από τους αιώνες προς δική μας δόξα." Α' Κορ. 2:7
- "Επειδή, αν προσεύχομαι με γλώσσα, το πνεύμα μου προσεύχεται, αλλά ο νους μου μένει ακαρποφόρητος." Α' Κορ. 14:14
- "Γι' αυτό, αυτός που μιλάει με γλώσσα, ας προσεύχεται για να γίνει ικανός να διερμηνεύει." Α' Κορ. 14:13
Εν ολίγοις ο Παύλος εδώ λέει ότι το πνεύμα σου προσεύχεται την κρυμμένη σοφία του Θεού και πρέπει να προσεύχεσαι να μπορείς και να την ερμηνεύεις.
Πιστεύω ένας από τους λόγους, όχι ο μοναδικός αλλά ένας από αυτούς τους λόγους που ο Παύλος έλαβε όλη αυτή την αποκάλυψη για τη χάρη του Θεού που απλά διέφυγε από πολλούς άλλους, ήταν επειδή έπαιρνε αυτά που ήξερε από τις Γραφές, προσευχόταν επάνω τους σε γλώσσες και ζητούσε από το Θεό την ερμηνεία τους. Πίστευε ότι στο πνεύμα του είχε νου Χριστού (1Κορ. 2:16) και προσευχόταν αυτή η πνευματική σοφία η οποία ήταν "αποταμιευμένη" στο αναγεννημένο του πνεύμα θα μόρφωνε το νου του ώστε να δει πως ο Ιησούς ήταν η εκπλήρωση της Παλαιάς Διαθήκης και ότι δεν είμαστε πλέον κάτω από όλους αυτούς τους κανονισμούς και τις διατάξεις του Νόμου και πως υπάρχει ένας νέος τρόπος που μπορούμε να έχουμε σχέση με το Θεό δια της χάρης Του!
Συνεπώς, πιστεύω ότι ένας από τους βασικότερους τρόπους που ο Παύλος έλαβε όλες αυτές τις αποκαλύψεις ήταν με το να προσεύχεται σε γλώσσες και να ζητά την ερμηνεία αυτών. Το να μιλάς σε γλώσσες δεν είναι ανοησία. Το κάνεις για να αντλήσεις σοφία από το Θεό και όχι για να νοιώσεις ανατριχίλες, ούτε για να αποδείξεις ότι είσαι βαπτισμένος στο Άγιο Πνεύμα. Εξ' άλλου από τη γλωσσολαλιά δε θα έχεις κανένα όφελος μέχρι να έχεις και την ερμηνεία αυτών που λες. Μπορείς να πάρεις κάποια αποσπάσματα από τη Γραφή, να προσευχηθείς πάνω σ' αυτά σε γλώσσες και να λάβεις σοφία και αποκάλυψη. Το πεδίο της αντίληψής σου θα ξεκαθαρίσει και αν προσευχηθείς και για την ερμηνεία, το Πνεύμα της αλήθειας θα σε οδηγήσει στην αλήθεια και θα σου αναγγείλει τα μέλλοντα Ιωάν. 16:13.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό να θυμάσαι ότι όταν προσεύχεσαι σε γλώσσες δε σημαίνει ότι το πρώτο πράγμα που θα έρθει στο μυαλό σου είναι και από το Θεό. Αυτό θέλει προσοχή! Θα πρέπει να ελέγχεις τα πάντα μέσα από το πρίσμα του Λόγου του Θεού. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι προσεύχεσαι σε γλώσσες για το γάμο σου και ζητάς από τον Θεό για ερμηνεία και αποκάλυψη και ας πούμε ότι η πρώτη σκέψη που σου έρχεται είναι "νομίζω ότι πρέπει να τη χωρίσω". Η Γραφή λέει ότι ο Θεός απεχθάνεται το διαζύγιο Μαλαχίας 2:15. Κάποιες φορές βέβαια ένα διαζύγιο θα ήταν καλύτερο από φόνο. Ίσως να ήταν μια καλύτερη επιλογή σε σχέση με κάτι άλλο, αλλά αυτός δεν είναι ο τρόπος που ο Κύριος θέλει να αντιμετωπίζουμε μια τέτοια κατάσταση.
Αν είσαι πολύ νέος στην πίστη και δεν γνωρίζεις ακόμα το Λόγο του Θεού, πήγαινε σε κάποιον πνευματικά ώριμο και μοιράσου μαζί του αυτές τις σκέψεις που σου ήρθαν αφού προσευχήθηκες σε γλώσσες. Ρώτησε αυτό το άτομο αν νομίζει ότι οι σκέψεις αυτές είναι από το Θεό. Πήγαινε σε κάποιον που έχει μελετήσει τη Γραφή και έχει σοφία Θεού, και άφησέ το να κρίνει αν αυτό που άκουσες ήταν ο Θεός που σου μιλούσε.
Μπορείς να αξιολογήσεις τις σκέψεις σου δια μέσω του Λόγου επειδή
ο λόγος τού Θεού είναι ζωντανός, και ενεργός, και διερευνάει τούς συλλογισμούς και τις έννοιες της καρδιάς. Εβρ. 4:12
Θα καθορίσει αν οι σκέψεις σου είναι από το Θεό ή απλά σαρκικές σκέψεις.
Το χάρισμα των γλωσσών είναι ένα από τα δυνατότερα πράγματα που μας έδωσε ο Θεός και πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος που ο διάβολος το πολεμάει τόσο πολύ. Κάποιοι μπορεί να σου εναντιωθούν που μιλάς σε γλώσσες και ιδιαίτερα οι θρησκόληπτοι άνθρωποι. Δεν φοβάμαι να μιλάω γι' αυτό επειδή είναι μια πολύ δυνατή εμπειρία. Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη γλωσσολαλιά. Αν δεν έχεις λάβει το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος και το χάρισμα των γλωσσών, είναι σα να προσπαθείς να επιτεθείς κατά μέτωπο στην κόλαση χρησιμοποιώντας νεροπίστολο! Χρειάζεσαι δύναμη για να το κάνεις αυτό, τη δύναμη για την οποία μίλησε ο Ιησούς.
Μπορείς να αξιολογήσεις τις σκέψεις σου δια μέσω του Λόγου επειδή
ο λόγος τού Θεού είναι ζωντανός, και ενεργός, και διερευνάει τούς συλλογισμούς και τις έννοιες της καρδιάς. Εβρ. 4:12
Θα καθορίσει αν οι σκέψεις σου είναι από το Θεό ή απλά σαρκικές σκέψεις.
Το χάρισμα των γλωσσών είναι ένα από τα δυνατότερα πράγματα που μας έδωσε ο Θεός και πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος που ο διάβολος το πολεμάει τόσο πολύ. Κάποιοι μπορεί να σου εναντιωθούν που μιλάς σε γλώσσες και ιδιαίτερα οι θρησκόληπτοι άνθρωποι. Δεν φοβάμαι να μιλάω γι' αυτό επειδή είναι μια πολύ δυνατή εμπειρία. Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη γλωσσολαλιά. Αν δεν έχεις λάβει το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος και το χάρισμα των γλωσσών, είναι σα να προσπαθείς να επιτεθείς κατά μέτωπο στην κόλαση χρησιμοποιώντας νεροπίστολο! Χρειάζεσαι δύναμη για να το κάνεις αυτό, τη δύναμη για την οποία μίλησε ο Ιησούς.
Αμήν!