.............................................................................

.............................................................................

Translate

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Οι επιλογές σου καθορίζουν το πεπρωμένο σου

Οι επιλογές σου καθορίζουν το πεπρωμένο σου
Από Aργύρης Σιμώνης                                                                                                                              




Πιστεύετε στο πεπρωμένο; Εγώ ναι, και μάλιστα στο πεπρωμένο που βασίζεται στις επιλογές τις οποίες κάνουμε. Πιστεύω ότι οι αποφάσεις μας είναι αυτές που καθορίζουν το πεπρωμένο μας.

Για να γίνω πιο ξεκάθαρος, θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι θέλεις να πας κάποιο ταξίδι. Δεν αρπάζεις ξαφνικά τη βαλίτσα σου,  μπουκάρεις στο πρώτο αεροπλάνο που θα βρεις και όπου βγάλει. Πρέπει πρώτα να διαλέξεις κάποιον προορισμό, να οργανώσεις το ταξίδι, να τσεκάρεις τη διαδρομή, να διαλέξεις μεταφορικό, και να κάνεις ό,τι άλλο είναι απαραίτητο για να φτάσεις στον προορισμό σου.

Παρόμοια, παίρνεις καθημερινά αποφάσεις που είτε σε φέρνουν πιο κοντά στο Θεό, είτε σε απομακρύνουν περισσότερο. Αν πιστεύεις ότι το σχέδιο που έχει ο Θεός για τη ζωή σου θα πραγματοποιηθεί απλά περιμένοντας χωρίς να κάνεις κάτι, τότε ζεις σε μια αυταπάτη! Το σχέδιο που έχει ο Θεός για τη ζωή σου συμπεριλαμβάνει και άλλους ανθρώπους, πράγμα που κάνει τη δυναμική του να βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη. Είναι σαν να προσπαθείς να προλάβεις μια πτήση. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα να τη χάσεις.

Είναι αλήθεια ότι ο Θεός μπορεί να σε φέρει στον προορισμό σου με κάποιον άλλον τρόπο. Οι βουλές Του είναι ανώτερες από τις δικές μας και σίγουρα είναι πολύ πιο έξυπνος απ'ότι εμείς. Υπάρχει πάντα μια "επόμενη" πτήση με το Θεό. Μπορούμε να το δούμε αυτό με τον ληστή επάνω στο σταυρό. Τη δική του την πτήση την πρόλαβε λίγο πριν πεθάνει (Λουκ. 23:43). Ποιος όμως θέλει να χάσει την πτήση του και να περάσει από όλη αυτή την ταλαιπωρία, την απογοήτευση και την καθυστέρηση; Δεν θα ήθελες το καλύτερο που θα μπορούσες να πάρεις από τον Θεό; Μα και βέβαια ναι!

Σκέψου όλους αυτούς τους μεγάλους ήρωες της πίστης που αναφέρονται στην Γραφή, η ακόμα και όλους όσους γνωρίζεις και θαυμάζεις για την πίστη τους στο Θεό. Πώς θα ήταν η ζωή τους σήμερα αν δεν είχαν πάρει τις αποφάσεις που πήραν; Και ακόμα περισσότερο σκέψου πώς θα ήταν χωρίς αυτούς η ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων που επηρέασαν;

"Όλοι έχουμε γραμμένο που το λένε πεπρωμένο" λέει ένα παλιό τραγούδι του Νταλάρα. Πεπρωμένο που έχει  σχεδιαστεί από το Θεό με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούμε να αγγίζουμε και τις ζωές άλλων ανθρώπων. Μπορεί να είμαστε ακόμα και οι φορείς των θαυμάτων τους. Βλέπεις, ο Θεός χρησιμοποιεί ανθρώπους ως σκεύη για να θαυματουργήσει. Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να κατανοήσουμε πλήρως κάτι τέτοιο, αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτοί οι ήρωες της πίστης άλλαξαν τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων απλά και μόνο με τις σωστές επιλογές τους.

Πόσο σίγουρος είσαι ότι οι αποφάσεις που παίρνεις καθημερινά είναι σύμφωνες με το θέλημα του Θεού; Ίσως άθελά σου να χάνεις το πεπρωμένο σου. Μπορεί να είσαι συνεχώς απασχολημένος με τις  καθημερινές έγνοιες που απορροφούν πλήρως το χρόνο σου. Μπορεί τα γεγονότα  γύρω σου να σου φέρνουν υπερβολική ανησυχία, με αποτέλεσμα να κολλάς σε μια κατάσταση που φαίνεται αδύνατο να ξεφύγεις! Θυμήσου ότι η ζωή είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς επιλογών. Των δικών σου επιλογών! Μπορεί κάποιοι να σε επηρεάσουν ή να σου σταθούν εμπόδιο, αλλά οι αποφάσεις που παίρνεις είναι ένας καταλυτικός παράγοντας του πεπρωμένου σου. Δεν είναι ποτέ αργά να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.

Μεγάλωσα σε ένα αρκετά θρησκόληπτο χριστιανικό περιβάλλον, ελληνο-ορθόδοξο. Από την παιδική μου ηλικία προσευχόμουν στο Θεό για εμένα και την οικογένειά μου με έναν απλό παιδικό τρόπο. Και ήταν πολύ όμορφο! Αργότερα όμως στο γυμνάσιο και λύκειο, άρχισα να απομακρύνομαι από το Θεό και να γεύομαι τις κοσμικές απολαύσεις με όλες τις συνέπειες που ακολουθούν μια τέτοιου είδους ζωή. Ήταν επιλογή μου. Κανείς δε με ανάγκασε να το κάνω. 

Η αρχή της πνευματικής μου ζωής ήταν επίσης αποτέλεσμα επιλογής μου. Ήταν όταν γνώρισα τη γυναίκα μου. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στο θεό που τη χρησιμοποίησε για να πυροδοτήσει την πίστη μέσα μου και να με ελκύσει κοντά Του, αλλά  ακόμα και τότε έπρεπε να κάνω την επιλογή μου. Χαίρομαι που πήρα τη σωστή απόφαση, μια απόλυτη, πλήρη και άνευ όρων παράδοσή μου στον Κύριο που μέχρι και σήμερα συνεχίσω και γεύομαι τον καρπό της στη ζωή μου. Ο Θεός μου αποκαλύφτηκε με έναν τρόπο που άλλαξε τη ζωή μου για πάντα. Ποτέ δεν ήμουν και ποτέ δε θα μείνω ο ίδιος!

"Και όλοι εμείς, βλέποντας σαν μέσα σε κάτοπτρο τη δόξα τού Κυρίου, με ξεσκεπασμένο πρόσωπο, μεταμορφωνόμαστε στην ίδια εικόνα, από δόξα σε δόξα, ακριβώς όπως από του Πνεύματος του Κυρίου." (2Κορ. 3:18)

Είναι μια συνεχή αλλαγή που πηγαίνει πάντα ανοδικά! Σκοπός μου είναι η κορυφή! Οι επιλογές μας πράγματι καθορίζουν το πεπρωμένο μας, αλλά πρέπει να βασίζονται στην αλήθεια του Λόγου. Ο Λόγος του Θεού άλλαξε τη ζωή μου και μπορεί να αλλάξει και τη δική σου ζωή! Ο Κύριος έχει θαυμαστά σχέδια για τη ζωή σου. Ασχέτως με το πώς φαντάζουν τα πράγματα γύρω σου, με τις σωστές επιλογές μπορούν να αλλάξουν όλα!

"Επειδή, εγώ γνωρίζω τις βουλές που βουλεύομαι για σας, λέει ο Κύριος, βουλές ειρήνης, και όχι κακού, για να σας δώσω το προσδοκώμενο τέλος." (Ιερ. 29:11)

Αμήν!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου